Ātro kredītu devēji bieži vien rīko dažādas labdarības akcijas, tādā veidā esot sociāli atbildīgi. Šobrīd ātro kredītu akcijas vairs nav tādas, kādas tās bija pirms dažiem gadiem. Tas ir saistīts ar to, ka Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) 2014.gadā noteikta, ka kredītņēmējus nedrīkst pie sevis pievilināt ar akcijām, kas nav saistītas ar kredītu. Tas nozīmē, ka ātro kredītu aizdevēji vairs nedrīkst piedāvāt biļetes uz koncertiem, bezmaksas picas vai arī citas aktivitātes, kuras vilina cilvēkus aizņemties. Tomēr interesanti ir atskatīties uz pagātni un aplūkot, kādas akcijas ātro kredītu aizdevēji piedāvāja pirms šī likuma pieņemšanas.
Labdarības akcijas
2010.gadā A/S 4finance zīmola, nebanku kredītdevēja nozares līderis Smscredit.lv uzsāka labdarības iniciatīvu LabieDarbi.lv. Šīs platformas mērķis bija palīdzēt mērķtiecīgiem, talantīgiem un drosmīgiem Latvijas iedzīvotājiem un organizācijām realizēt dažādas idejas. Kā redzams, no 2010.gada labo ideju realizēšanai ziedots 1 322 436 eiro. Atbalsts piešķirts kultūras atbalstam, sporta atbalstam, kā arī vides iniciatīvām un dažādiem projektiem, kas saistīti ar izglītību un zinātni.
Aizņemies vairāk, atdod mazāk
Piemēram, daži ātro kredītu izsniedzēji piedāvāja iespēju aizņemties 100 latus un atdot 95 latus. Sauklis “Neesi cūka, aizņemies izdevīgi”, nu ir iegājis vēsturē ar savu interesanto pieeju, kā piesaistīt jaunus klientus. Šāds piedāvājums darbojās līdz 2014.gadam.
Biļetes un pica
Vēl viena akcija, kuru izmantoja vairāki aizdevēji – biļetes uz kino un koncertiem par brīvu. Reklāmu noformējumā tika likts uzsvars uz kredīta summu un vārdu “DĀVANĀ”, kas attiecīgi tika izcelti no kopējā teksta, izmantojot citu burtu lielumu un krāsu. Raimonds Pauls plašsaziņas līdzekļiem gan paskaidroja, ka atsakās piedalīties šajā koncertā, jo sākotnēji nebija informēts, ka, lai saņemtu biļetes, patērētājiem ir jāņem kredīts. 2013. gada vidū gan tika pieņemts likums, kurā bija rakstīts, aizliegta ātro kredītu reklāma, kas “ietekmē vai var ietekmēt patērētāja lēmumu par kredīta līguma noslēgšanu, papildus piedāvājot iegūt preces vai saņemt pakalpojumus, vai citas priekšrocības.”
Vēl jāpiemin arī fakts, ka vairāki aizdevēji, gribēdami piesaistīt jaunus klientus, piedāvāja saviem klientiem, kuri aizņemas pirmo reizi – picu par brīvu. Arī šī akcija ātri vien pazuda pēc tam, kad tika pieņemts likums, ka tā darīt nedrīkst.
Pelni ar kredītiem
2012.gadā katrs jaunietis, kurš bija gana aktīvs, ieinteresēts un ar lielu draugu vai paziņu loku, varēja ar ātro kredītu palīdzību nopelnīt diezgan lielu summu, jo par katra radinieka vai par svešinieka piesaistīšanu varēja saņemt 5 vai pat 10 latus. Šāda akcija turpinājās līdz 2013.gada vidum.
Koku stādīšana
Savukārt visradošāko un interesantāko, kā arī zaļāko akciju piedāvāja Zaļais kredīts. Viņi piedāvāja par katru paņemto kredītu iestādīt koku, tādā veidā padarot Latviju zaļāku.
Šādas interesantas akcijas nu ir pagātne. Tomēr tas nenozīmē, ka ātro kredītu nozare neveido dažādas citas akcijas. Pašlaik ātro kredītu tirgū valda divu veidu ātro kredītu akcijas – pirmais aizdevums bez procentu maksas un samazināti kredīta procenti. Lai izvēlētos izdevīgāko piedāvājumu, salīdzini populārākos kredītus mūsu mājaslapā.